Avbryt

Okej
Örnsköldsviksortens RK
  • 15 feb 2019 Maria Ställ

Jag tror att det är mindre klokt att ta bort familjemedlemsskapet./ Maria Ställ

• 15 feb 2019 Maria Ställ

Ops, ett ord ramlade visst bort.. Skulle stå "mindre klokt beslut att ta bort familjemedlemsskapet"

• 18 feb 2019 Johanna Westberg

Hej
    Anledningen till att vi tagit bort familjemedlemsskapet är att det i dagsläget kostar oss pengar istället för att generera. För varje medlem är vi skyldiga att betala avgift till Svenska Ridsportförbundet för försäkring m.m. oavsett om medlemmen rider eller ej. Detta gör att om en familj på 4 pers betalar familjemedlemsskap hos oss så skulle vi behöva höja familjeavgiften så mycket att det hamnar på samma pris som för per person.

• 18 feb 2019 Maria Ställ

Aha, trodde det var som i andra föreningar, att det är gynnsamt att ha många medlemmar,

Rapportera

Du måste logga in för att kommentera